Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümü Taban Puanları ve Başarı Sıralaması
2018 Yılında Üniversite tercihi olarak Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümünü tercih edecek olan üniversite adayları için Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümü Bölümü Taban Puanları ve Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümü Başarı Sıralamalarını bir araya getirdik. ÖSYM tarafından yayınlanan en son veriler 2017 Üniversite yerleştirme puanları olmasından dolayı 2018 YKS sınavına girip tercih yapacak üniversite adayları Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Bölümü için 2017 taban puanlarını göz önünde bulundurmalıdır.
2017 2018 Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Taban Puanları ve Başarı Sıralaması
Üniversite | Fakülte/Meslek Yüksek Okulu | Bölüm | Puan Türü 2017 | Puan Türü 2018 | Genel Kont. | Genel Yerl. | En Küçük Puan | En Büyük Puan |
İSTANBUL AYVANSARAY ÜNİVERSİTESİ | Plato Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (İÖ) (Tam Burslu) | YGS-1 | TYT | 3 | 3 | 366,56375 | 391,65420 |
İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ (Bk. 789) | Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (Tam Burslu) | YGS-1 | TYT | 3 | 3 | 253,11949 | 314,31477 |
İSTANBUL AYVANSARAY ÜNİVERSİTESİ | Plato Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (Tam Burslu) | YGS-1 | TYT | 4 | 4 | 249,86297 | 318,72075 |
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ | İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (Tam Burslu) | YGS-1 | TYT | 5 | 5 | 231,62580 | 247,61718 |
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ (KKTC-LEFKOŞA) | Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (Tam Burslu) | YGS-1 | TYT | 10 | 1 | 217,66351 | 217,66351 |
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ | İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%75 Burslu) | YGS-1 | TYT | 30 | 20 | 193,14516 | 248,44577 |
AMASYA ÜNİVERSİTESİ | Tasarım Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon | YGS-1 | TYT | 40 | 15 | 192,33002 | 246,09083 |
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ (ADANA) | Karaisalı Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon | YGS-1 | TYT | 50 | 9 | 187,96598 | 234,10241 |
İSTANBUL AYVANSARAY ÜNİVERSİTESİ | Plato Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%50 Burslu) | YGS-1 | TYT | 40 | 10 | 183,90591 | 229,72833 |
BOZOK ÜNİVERSİTESİ (YOZGAT) | Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon | YGS-1 | TYT | 40 | 9 | 183,63726 | 232,73381 |
İSTANBUL AYVANSARAY ÜNİVERSİTESİ | Plato Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (İÖ) (%50 Burslu) | YGS-1 | TYT | 27 | 6 | 182,87444 | 243,38997 |
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ (AYDIN) | Söke Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (İÖ) | YGS-1 | TYT | 50 | 9 | 179,91539 | 220,63361 |
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ | İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%50 Burslu) | YGS-1 | TYT | 15 | 2 | 179,76110 | 195,78925 |
İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ (Bk. 789) | Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%50 Burslu) | YGS-1 | TYT | 27 | 8 | 177,45189 | 251,31229 |
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ (AYDIN) | Söke Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon | YGS-1 | TYT | 55 | 52 | 171,88201 | 278,24888 |
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ | Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon | YGS-1 | TYT | 55 | 15 | 171,06064 | 255,57795 |
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ (Bk. 789) | Kaynarca Seyfettin Selim Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon | YGS-1 | TYT | 40 | 25 | 170,75872 | 251,32423 |
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ (HATAY) | Kırıkhan Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon | YGS-1 | TYT | 20 | 9 | 169,53619 | 249,50220 |
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ (KIRŞEHİR) | Mucur Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon | YGS-1 | TYT | 30 | 0 | — | — |
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ (KKTC-LEFKOŞA) | Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon (%75 Burslu) | YGS-1 | TYT | 10 | 0 | — | — |