Odlar Yurdu Üniversitesi Bölümleri Taban Puanları, Başarı Sıralamaları ve Kontenjanları
2018 Yılında Üniversite tercihi yapacak olan ve Odlar Yurdu Üniversitesinin 4 yıllık ve 2 yıllık bölümlerini seçmek isteyen üniversite adayları Odlar Yurdu Üniversitesi taban puanlarının 2017 YGS LYS Yerleştirme Başarı sıralamasını aşağıdan öğrenebilirsiniz. Bu puanlar 2017 Üniversite yerleştirme puanlarına göre elde edilmiş olup 2018 YKS sınavına girip tercih yapacaklar bu puanları göz önünde bulundurmalıdır.
Üniversite Adı/Fakülte | Bölüm Adı | Puan Türü | Kontenjan* 2017 2016 2015 2014 |
Yerleşen 2017 2016 2015 2014 |
Başarı Sırası (0.12) 2017 2016 2015 2014 |
Taban Puan 2017 2016 2015 2014 |
ODLAR YURDU ÜNİVERSİTESİ İşletme Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Fakültesi |
İşletme Yönetimi (Tam Burslu) |
EA (2017:TM-1) |
2 + 0 2 + 0 5 + 0 0 + 0 |
1 1 2 0 |
Dolmadı Dolmadı Dolmadı — |
Dolmadı Dolmadı Dolmadı — |
ODLAR YURDU ÜNİVERSİTESİ İşletme Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Fakültesi |
İşletme Yönetimi (Ücretli) |
EA (2017:TM-1) |
10 + 0 18 + 0 20 + 0 0 + 0 |
0 0 0 0 |
Dolmadı Dolmadı Dolmadı — |
Dolmadı Dolmadı Dolmadı — |
ODLAR YURDU ÜNİVERSİTESİ İşletme Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Fakültesi |
Muhasebe ve Denetim(Fakülte) (Tam Burslu) |
EA (2017:TM-1) |
2 + 0 2 + 0 1 + 0 0 + 0 |
1 2 0 0 |
Dolmadı 583.000 Dolmadı — |
Dolmadı 218,92287 Dolmadı — |
ODLAR YURDU ÜNİVERSİTESİ İşletme Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Fakültesi |
Muhasebe ve Denetim(Fakülte) (Ücretli) |
EA (2017:TM-1) |
10 + 0 18 + 0 9 + 0 0 + 0 |
0 0 0 0 |
Dolmadı Dolmadı Dolmadı — |
Dolmadı Dolmadı Dolmadı — |
ODLAR YURDU ÜNİVERSİTESİ İşletme Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Fakültesi |
Uluslararası İlişkiler (Tam Burslu) |
EA (2017:TM-3) |
2 + 0 2 + 0 1 + 0 0 + 0 |
2 2 1 0 |
277.281 319.000 286.000 — |
281,66210 291,06911 262,52345 — |
ODLAR YURDU ÜNİVERSİTESİ İşletme Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Fakültesi |
Uluslararası İlişkiler (Ücretli) |
EA (2017:TM-3) |
10 + 0 18 + 0 9 + 0 0 + 0 |
0 0 0 0 |
Dolmadı Dolmadı Dolmadı — |
Dolmadı Dolmadı Dolmadı — |